Friday, March 26, 2010

iPhone Magazine

Vanmiddag geluncht met Rob Koghee, marketingbaas bij IDG Nederland, mijn vroegere werkgever. Hij gaf me iPhone Magazine kado.

Ik moest er wel om lachen...in deze tijd waarin zoveel mensen het puur online geloof prediken komt deze club met een blad over een mobiele telefoon. En het verkoopt. Geweldig. Het is vooralsnog een one off maar ze kijken naar de frequentie.

Ik gaf van de week in interview aan dat ik bij IDG ging werken midden jaren '90 en dat we toen een blad maakte over internet ('dat kon nog in die tijd'). Het kan blijkbaar nog steeds!

Online is prachtig maar de verdienmodellen zijn dat niet altijd, zeker niet aan b-t-c kant.

Ik ga vanavond eens rustig kijken of ik iets van opsteek van 148 pagina's over mijn favoriete gadget.

iPhone magazine

No comments: