Wednesday, March 24, 2010

mailblog

Sinds gisteravond ben ik aan het stoeien met een nieuwe vorm van publiceren. Een vriend wees mij op Posterous als alternatief voor Blogger. 'Heeft groot voordeel dat je niet zelf de hele tijd alles hoeft te uploaden en een plaats te geven', aldus het enthousiaste betoog. Sceptisch als ik ben ging ik aan de slag en ik moet zeggen, de eerste resultaten waren bemoedigend. Posten op Twitter ging volautomatisch. Daarna lukte het niet om vanuit mail iets op deze plek te zetten. Das dan weer jammer. Maar misschien ligt het ook simpelweg aan mij en heb ik niet de juiste inlogcodes opgegeven. Ik maak zelfs van OnePassword nog een zooitje. ;-)

Maar als het helemaal werkt is het een reuze interessante tool. Scheelt echt tijd en moeite en je hebt continue overal hetzelfde verhaal. Ook handig!

Check it out! Posterous.com

Oh ja, mij kun je vinden op
www.ericverweij.posterous.com

No comments: